Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

zondag 18 mei 2014

opnieuw

Ik was helemaal niet tevreden over het resultaat van mijn randje per week.
Ik vond het te grof, te groot, ik weet eigenlijk ook niet precies waarom, wat ik wel wist was dat ik er totaal geen zin meer in had.
Had me inmiddels ook al voorgenomen als deze klaar was een smalle nieuwe te beginnen.
Afgelopen maandag heb ik de knoop doorgehakt (en straks ook het borduurwerk) en ben een nieuw werk begonnen. Haaaaa heeeeerlijk, ik geniet er weer van, en daar gaat het toch om nietwaar? Ben inmiddels zover als waar ik gestopt was. En zie hier het resultaat:

En de randjes van het andere werk ga ik verwerken als eerste werkje van een pronkrol, heb ik daar gelijk het begin van en is het niet voor niets geweest.
 
 

1 opmerking: