Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

zondag 21 oktober 2012

Afgelopen week zijn we een paar daagjes weggeweest naar Duitsland. We hebben een klein camperbusje en gaan meestal naar een kleine camping. We hadden bewust voor dit gebied gekozen om de kraanvogels te zien, die verzamelen zich ieder jaar weer in dit gebied. Het was fantastisch mooi het hele schouwspel in de lucht van honderden kraanvogels en duizenden ganzen. 
Op de foto zijn de kraanvogels helaas minder mooi te zien, maar zo zagen we ze steeds in de lucht met tientallen en met honderd tegelijk.

Ons Busje

Bij thuiskomst gisteren lag er een mooie verrassing op de deurmat.
Jessie, mijn handwerkjuf, had een mooi boek voor mij besteld en ervoor gezorgd dat het bij mij thuis bezorgd werd, dat is pas service hé! Dank je wel Jessie.
Ik ben vanochtend gelijk begonnen met het oefenen van de Muggensteek........... en heb hem onder de knie!!!!




3 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Lekker weg, de natuur opzoeken. Doen wij ook graag.
    Helaas hebben wij niet zo'n knus busje..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zo'n camperbusje!! Was het weer in Duitsland ook zo mooi? Succes met je nieuwe boek!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vakantie gehad en bij thuiskomst dit schitterend boek,geniet ervan het is een erg duidelijk leerboek.

    BeantwoordenVerwijderen