Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

maandag 2 januari 2012

Kleine Tilda beertjes

De afgelopen dagen heb ik me geamuseerd aan het maken van dit kleine beertje, ook weer van een patroon van Tilda. Heb er mijn eigen fantasie weer op los gelaten.
The last couple off days I maked this little bears from a pattern from Tilda.





Maar nu ik zo bezig ben vraag ik mij gelijk af wat ga ik met al dat spul doen? Grappig zo'n beertje maar dan? Vroeger maakt ik alleen maar dingen die functioneel waren, maar het is zo leuk om gewoon gezellige dingen te maken zonder je bij alles af te vragen: wat kan ik ermee?
Hoe doen jullie dat?
Wat do you do with all your self making stuffs?

2 opmerkingen:

  1. Ja daar sla je de spijker op z'n kop. Het is enig al dat gefrut maar op een gegeven moment staat je huis vol en heb je ook al aan iedereen wat gegeven. Ach, als het echt zo ver is dan komt er ook wel weer een oplossing. Of je vindt daarna iets anders leuks. Nu heb je nog niet genoeg dus nog geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig beertje. Ik maak ook alleen dingen die ik leuk vind, soms denk ik ook wat moet ik er mee maar als het dan klaar is en in de kamer op een plekje staat ben ik toch blij dat ik hem/haar gemaakt hebt.Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen