Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

dinsdag 22 november 2011

Lavendelhartjes

Nog 70 te gaan ....

Ieder jaar maak of koop ik met Kerst iets voor mijn ( 90) leerlingen. Dit jaar heb ik hulp gekregen van lieskoster zij heeft de hartjes gemaakt, nu ben ik bezig met rondjes te ponsen uit oude kerstkaarten gaatje erdoor, iets liefs erop schrijven en met een lintje vastmaken.




Het ziet er echt gezellig uit vind je niet?

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne ik heb je hartjes bewonderd. En die labeltjes is een leuk idee. Met zo'n groot aantal is het fijn dat je er hulp bij hebt gehad.
    Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er leuk uit en ik zie dat je de paarse bandjes kon gebruiken. Je hebt dus ook veel plezier van het ponsapparaat. Je kunt het dus voor allerlei papier gebruiken. misschien zelfs voor stof?
    groetjes, lies

    BeantwoordenVerwijderen