Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en kom dan zeker ook even kijken bij jou.

vrijdag 25 november 2011

Fles inpakken

Ben weer bezig geweest met de scor-pal. Ik vind het een mooi hulpmiddel maar ook wel beperkt ivm de maten 30-30 cm. 
Ik heb verleden week allerlei mooi papier besteld en oooh ik kan nu lekker kiezen met welk papier ik wil werken. Daarnaast blijf ik op zoek hoe ik materiaal kan hergebruiken dat anders in de prullenbak zou belanden, dat vind ik ook wel een uitdaging. Tips zijn altijd welkom. Wellicht ga ik in de toekomst daar een extra rubriek van maken. Dus dames ik hoor het graag van jullie.


Hier 2 foto's van een verpakking om een fles te verpakken. Ik denk hierbij niet alleen aan wijn maar ook bijvoorbeeld aan een fles lekkere olijfolie die je iemand cadeau wilt doen.




2 opmerkingen:

  1. wat is scor-pal? En er zijn ook HEREN die knutselen hoor!!! Ik hergebruik bijna al het verpakkingsmateriaal, ook cellofaan van bloemen. Ook leuk om te maken zijn omkeerenveloppen. Alle gelijmde vlakjes lospeuteren of met een mes ertussen, envelop omkeren en lijmvlakken weer plakken op één kant na. De leukste binnenprints en kleuren komen tevoorschijn. veel plezier, Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je fles-verpakking bewonderd, leuke creatie. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen